En iyi ücretsiz Alternatifler Airtable Windows için
Airtable Windows için
- Ücretsiz
- 2.83
- 8
- V0
Smarptones için Profesyonel Veritabanı Paylaşım Yazılımı
Microsoft Access for Windows, ilişkisel veritabanı yönetim sistemi (RDBMS)dir. Verileri düzenlemek, analiz etmek ve kullanmak için gereken araçları ve özellikleri sağlar. Kullanıcıların veritabanları oluşturmasına,…
Airtable, bir masaüstü bilgisayardaki veya Akıllı Telefondaki her şeyi kolay ve etkili bir şekilde düzenlemeyi mümkün kılan özel bir araçtır. Bu araç hem profesyonel…
Quip, sizin ve ekip arkadaşlarınızın gerçek zamanlı olarak farklı cihazlar kullanarak tek bir proje üzerinde çalışmasına olanak tanıyan bir ortak çalışma aracıdır. Quip gibi…
Taskade, hafif bir not alma ve görev yöneticisidir. Notlar alın, yapılacaklar listeleri oluşturun ve daha fazlasını yapın, ardından bu ücretsiz eklentiyle yarattıklarınızı başkalarıyla paylaşın.…
Google için Google E-Tablolar, Google'ın olağanüstü verimlilik aracını doğrudan bir Google Chrome Uzantısı'nın rahatlığına getirir. Güle güle Gmail'e giriş yapın, uygulamalar sekmesini açın,…
Hancom Office, Windows işletim sistemi için geliştirilen bir deneme sürümüdür. Verimlilik kategorisinde yer alan bu yazılım, kullanıcıların belgelerini rahatlıkla oluşturmasına, düzenlemesine ve paylaşmasına olanak…
PDF to Text, kullanıcıların PDF dosyalarını düz metin belgelerine dönüştürmelerine yardımcı olan bir uygulama aracıdır. Microsoft Windows sistemleri için mevcut olan PDF to Text,…
Todoist, Windows platformunda kullanılabilen ücretsiz bir görev yönetimi uygulamasıdır. Kullanıcıların günlük işlerini organize etmelerine ve önceliklendirmelerine yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Uygulama, görev ekleme, hatırlatıcı…
My Daily Planner, Windows platformunda çalışan ücretsiz bir yazılımdır. Bu program, günlük planlamalarınızı yapmanıza yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde, etkinliklerinizi ve…
QuickBooks Desktop Pro, kapsamlı bir muhasebedir. a> Intuit'ten program. Uygulama, tek bir entegre pakette borç ve alacak hesabı, gider yönetimi, bordro ve proje muhasebesi…
LibreOffice Draw, ticari veya özel kullanım için mükemmel belgeyi oluşturmayı çok kolaylaştıran özel bir araçtır. Bu, grafiklerin, diyagramların ve diğer çizim özelliklerinin, çok…
Nebo, zahmetsizce el yazısı notlarınızı biçimlendirilmiş listelere dönüştüren harika bir uygulamadır. Metin, kullanım kolaylığı için paragraflar olarak da biçimlendirilebilir. Kullanımı kolay arayüz, uygulamayı kullanmak…
ABCAUS Excel Muhasebe Şablonu, genellikle çift girişli muhasebe yazılımı tarafından kullanılan bir şablon. Muhasebe sırasında nakit para kullanan küçük profesyonel firmalar için çoğunlukla…
Küçük işletmeler dijital bir yükseltmeyi hak ediyor. Hesapları yönetmekten fatura oluşturmaya kadar, tüm muhasebe süreçlerinizde alabileceğiniz tüm yardıma ihtiyacınız var. , özellikle personel sıkıntısı…
Trello Desktop, ücretsiz Trello organizasyonel uygulamasının ücretsiz, tam özellikli bir masaüstü sürümüdür. Trello, kendi yaklaşımında çok basittir: Örneğin, yaptığınız veya yapmak üzere olduğunuz…
Google Slaytlar, kullanıcıların birkaç dakika içinde çarpıcı ve işlevsel animasyonlar oluşturmasına olanak sağlayan özel bir yazılım paketidir. Bu, Adobe Photoshop gibi daha fazla…
Muhasebe Defter Yazılımı, ticari işlemleri yönetmek için muhasebe defteri oluşturmanızı sağlayan bir araçtır.
XLSX Açık Dosya Aracı, mevcut açılış aracınız sizi bırakıyorsa ve bunları açmak için ücretsiz bir araç bulamıyorsanız, özellikle yararlı olan XLSX dosyalarını açmak…
Coda, Video yazılımı kategorisine ait olan, yalnızca Windows için kullanılabilen kullanışlı, ücretsiz bir programdır. alt kategori Codec bileşenleriyle (daha özel olarak Paketler).
Evernote'in bu 5 beta sürümüyle, hepsi bir arada organizasyon aracı kullanıcılara sunar düşüncelerinizi daha iyi organize etmek, not almak ve belge oluşturmak için daha…
Tableau, çok çeşitli sistemler için bir dizi veri yönetimi programıdır: masaüstü bilgisayarlar, sunucular ve mobil platformlar. Verileri pürüzsüz, iyi yapılmış arayüzüne sürükleyip bırakarak,…
Wrike, işbirliğine dayalı, ekipler arası çalışma için birçok fırsat sunan, iş odaklı bir proje yönetim yazılımı aracıdır. Pazarlama kampanyalarını, ürün geliştirmeyi veya istediğiniz…
Microsoft Teams, temel olarak işletme iletişimi ve işbirliği üzerine odaklanan bir uygulamadır. Ekiplerin sohbet etmesine, gerçek zamanlı video konferanslar yapmasına ve işbirliği yapmasına olanak…
not alma söz konusu olduğunda, Evernote tartışmasız kraldır. Ancak, bazı verimlilik araçları bağımsız uygulamaya rakip olabilir. OneNote böyle bir uygulamadır. Microsoft'un bu yazılımı, kullanıcının…
Bitrix24, küçük işletmelerin çalışanları ve müşterileriyle bağlantı kurmasına yardımcı olmak için tasarlanmış, özel olarak geliştirilmiş Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımıdır. Yazılım, küçük bir…